info

Nie jesteś jeszcze zarejestrowanym klientem? Zarejestruj się a otrzymasz kupon rabatowy 20 zł na pierwsze zakupy.

×
71 780 41 34 (Pn-Pt, 8-16: 30 godz.)
Świat wentylacji w jednym miejscu
71 780 41 34 Pn-Pt, 8-16: 30 godz.
Zamów jeszcze za 300,00 zł
dostawa będzie gratis
0
Koszyk
0,00 zł z VAT
Aktualnie masz nic w koszyku.
Potrzebna pomoc w wyborze? Sprawdź nasz kącik porad.
Menu

Reklamacje i zwrot towaru

Procedura reklamacji

Niezgodność towaru z umową, odpowiedzialność za wady, okres gwarancji.

  1. Sprzedający jest odpowiedzialny za to, aby sprzedawane produkty zostały dostarczone do kupującego zgodnie z umową kupna (fakturą), czyli wolne od wad.
  2. Sprzedający jest odpowiedzialny za wady, które ujawnią się po dostarczeniu towaru w okresie obowiązywania gwarancji.
  3. Sprzedający odpowiedzialny jest za wady wyłącznie przed kupującym.
  4. Gwarancja nie obejmuje zużycia produktów wynikających z normalnego użytkowania.
  5. W przypadku produktów przecenionych za względu na wady, gwarancja nie obejmuje wad będących przyczyną obniżki ceny.
  6. W przypadku produktów używanych sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za wady wynikające ze zużycia, które produkt miał w chwili zakupu przez Kupującego
  7. Okres gwarancyjny wynosi 24 miesiące i zaczyna się z dniem dostarczenia towaru Kupującemu. W szczególnych przypadkach czas trwania gwarancji może ulec wydłużeniu – wówczas jest on określony w wydanej przez Sprzedającego Karcie Gwarancyjnej.
  8. W karcie gwarancyjnej Sprzedający wskazuje warunki, zakres i czas w jakim można korzystać z warunków wydłużonego terminu gwarancji.
  9. Przedłużona gwarancja może dotyczyć również wybranych produktów, co również będzie określone z Karcie Gwarancyjnej.
  10. Jeśli w wyniku reklamacji dojdzie do wymiany towaru, Okres Gwarancji rozpoczyna się od dostarczenia nowego produktu. Te same warunki dotyczą części, która była wymieniona w okresie gwarancyjnym na nową.
  11. W przypadku wymiany produktu na nowy Kupujący ma prawo używać towar będący przedmiotem reklamacji, aż do momentu dostarczenia nowego produktu.

Przebieg reklamacji

  1. Przyjęcie przesyłki przez Dział Reklamacji firmy DALAP Sp z o.o. ul. Buforowa 125 H2 we Wrocławiu (przesyłka powinna zawierać wypełniony przez Kupującego protokół reklamacyjny - do pobrania TU).
  2. Ocena zasadności reklamacji i ogólna ocena wizualna reklamowanego przedmiotu przez naszych techników.
  3. Zamieszczenie w protokole reklamacyjnym wszystkich niezbędnych danych z przedstawionych dokumentów (faktury, listu przewozowego …).
  4. Naprawa lub wymiana; oczekiwanie na części. W skrajnym przypadku przygotowanie do zwrotu należności (faktura korygująca).
  5. Odesłanie reklamacji do Kupującego.
Zapytaj o co chcesz
Agnieszka Strzelecka
Agnieszka Strzelecka
Doradzimy w wyborze i z technicznymi pułapkami.
71 780 41 34 (Pn-Pt, 8-16: 30 godz.)

Porady wentylacyjne, wskazówki i instrukcje. Raz na jakiś czas prosto na email.

Wpisz e-mail
Wysłanie wiadomości oznacza zgodę na przetwarzanie danych osobowych .
ul. Buforowa 125
52-131 Wrocław

Pn-Pt, 8-16: 30 godz.

Punkty odbioru w całej Polsce
Mapa
Płatność gotówką
Pobranie
Kartą
Przelew bankowy
... karta można płacić w sklepie.
Ta witryna jest chroniona przez reCAPTCHA i podlega Polityce prywatności a Warunkom korzystania z usługi Google..
Ostatnio oglądane 2
Profesjonalny wentylator kanałowy z wyłącznikiem czasowym Ø 150 mm
Pokaż wszystkie
Na górę